sobota, 10 listopada 2012

Zaległe Prace

Jak w temacie zamieszczam kilka zaległych bombek oraz jedną nową.
Pierwsza bombka jest średnicy 8 cm i jest koloru biało-ecru.


Druga bombka również jest średnicy 8 cm ale jest w całości zrobiona w kolorze czerwonym oraz ma zmienione wykończenie. Zamiast haczyka przyczepiłem wstążkę ponieważ założenie było takie że będzie ona wisieć na choince.




trzecia i czwarta bombka są średnicy 10 cm. Jedna jest cała srebrna natomiast druga cała złota.





P.S. W porównaniu do wcześniejszych bombek zmieniłem sposób wykończenia i zamiast cekinów robię kokardkę.

Co do nowej pracy jest nią bałwanek a w zasadzie dwa a oto zdjęcie




8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bombki, a bałwanki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne bombki a balwanki extra!!!
    ile wstążki wchodzi na taką bombkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy ma jaką:) mi na tą mniejszą wychodzi około 6m a na większą 8m

      Usuń
  3. Przepiękne bombki i urocze bałwanki , napatrzec się nie mogę tak ślicznie wyglądają :) podziwiam i Gartuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero dziś trafiłam na Twój blog, ale od ręki przejrzałam go całego. Tworzysz fantastyczne rzeczy. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń